همراه عزیز در این صفحه نکات لازم جهت ثبت سفارش را خدمتتان ارائه میکنیم.
بررسی اجمالی
فروشگاه اتاق کودک من شامل تمام وسایل لازم برای تزیین سیسمونی و اتاق دلبند شما است. البته ممکن است شما یک هنرمند عزیز باشید که برای مشتریان یا عزیزان خود می خواهید تزیین سیسمونی اتاق آنها را انجام دهید.
در هر صورت باعث افتخار ما است که بتوانیم با همدیگر همکاری داشته باشیم.
تمام محصولات داخل سایت به صورت گروه بندی شده قرار داده شده اند.
آویز موزیکال تخت نوزاد، آباژور خام اتاق، لوازم تزیین سیسمونی، لوستر خام اتاق و سبد های حصیری
در هر گروه محصولات متنوعی را قرار داده ایم که می توانید با کلیک روی آنها تمامی آنها را مشاهده کنید. از طریق منوهای بالای سایت نیز تمامی گروه ها در دسترس هستند.
در صفحه محصول مورد نظرتان دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید تا به آن اضافه شود. هر تعداد محصولی که در نظر دارید به همین صورت به سبد خرید خود اضافه کنید.
پس از آن برای تکمیل سفارش خود دکمه سبد خرید کلیک کنید تا به شما نمایش داده شود.
در این قسمت محصولات موجود در سبد خرید رامی توانید مشاهده کنید و تعداد آنها را می توانید تغییر دهید یا اینکه در صورت منصرف شدن برای خرید یک محصول دکمه ضربدر کنار آن را بزنید.
در صورت تغییر محتوای سبد خود دکمه به روز رسانی سبد را حتما انتخاب کنید تا محتوای پرداخت ها به روز شود.
پس از این مرحله دکمه ادامه جهت تسویه حساب را انتخاب کنید تا به صفحه دریافت اطلاعات شخص هدایت شوید.
مشخصات کامل شامل نام، نام خانوادگی، آدرس را وارد کنید.
پس از آن اول استان خود را انتخاب کنید تا لیست شهرها نمایش داده شود، نام شهر خود را انتخاب کنید و کد پستی خود را به صورت 11 رقمی وارد کنید.
در فیلد تلفن لطفا شماره همراه خود را وارد کنید تا جهت پیگیری سفارش راحتتر بتوانیم با هم در ارتباط باشیم.
در نهایت تیک گزینه شرایط و قوانین سایت را وارد کنید و دکمه ثبت سفارش را بزنید. حتما با کلیک روی این قسمت و مطالعه موارد ذکر شده از موارد و نکاتی که ذکر شده مطلع شوید.
مرحله نهایی: جهت پرداخت مبلغ سفارش و هزینه ارسال به صفحه بانک هدایت می شوید تا به صورت آنلاین از کارت بانکی تان مبلغ را پرداخت کنید.
لازم به ذکر است پرداخت را از کلیه کارت های عضو شتاب و به وسیله رمز دوم تان می توانید انجام دهید.
اگر برای پرداخت آنلاین مشکل داشتید می توانید مبلغ را به صورت کارت به کارت پرداخت کنید و در مرحله پرداخت گزینه کارت به کارت را انتخاب کنید تا شماره کارت جهت واریز نمایش داده شود. لطفا پس از واریز به شماره زیر پیامک بزنید و اطلاع دهید.
09052924015
سفارش شما پس از پرداخت، جمع آوری و ارسال خواهد شد. ارسال در روز های شنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه در صورتیکه تعطیل رسمی نباشند انجام می شود.
پس از ثبت سفارش پیامکی از سایت دریافت نمی کنید جای هیچ نگرانی نیست اگر تا مرحله آخر پیش رفته باشید سفارش شما را دریافت خواهیم کرد و پس از بسته بندی و تحویل به پست کد رهگیری آن از طریق پیامک برایتان ارسال می شود.
با کد رهگیری می توانید به سایت پست مراجعه کنید و از وضعیت آن مطلع شوید.
راههای ارسال سفارش:
برای مشتریان ساکن شهر اصفهان ارسال از طریق پیک و تحویل در محل امکان پذیر است که می توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از آن برای ارسال سفارش با شما هماهنگ خواهیم شد.
عزیزانی که از شهرهای دیگر کشور هستند ارسال از طریق پست انجام می گیرد و مدت زمان آن طبق زمانی که پست به ما اعلام کرده است بین دو تا پنج روز کاری است.
سعی ما بر این است که تمامی سفارشات ثبت شده فردای آن روز برای شما عزیزان ارسال شوند ولی از این مرحله به بعد کاملا بستگی به اداره پست خواهد داشت.
سعی می کنیم بسته بندی به گونه ای باشد که سالم و بدون عیب به دست شما برسد ولی از زمانی که بسته ها تحویل پست داده می شوند مسئولیت آن بر عهده اداره پست است. هرگونه آسیب وارد شده به بسته ها از اداره پست باید پیگیری شود و مسئولیت آن بر عهده ما نیست.
البته هر پیگیری که لازم باشد برای بسته های شما انجام خواهیم داد. تمامی بسته ها تا سقف یک میلیون تومان بیمه هستند و در صورت لزوم می توانید سقف بیمه خود را افزایش دهید که باید پس از ثبت سفارش موضوع را از طریق پیامک یا تماس تلفنی با در میان بگذارید.
برای ارسال سفارشات تعداد بالا ارسال از طریق باربری یا اتوبوس انجام می شود و هماهنگی آن با شما انجام خواهد شد. به عنوان مثال برای ارسال آویزهای بالای 50 عدد ارسال از طریق پست انجام نمی شود.
هزینه ارسال سفارشات از طریق پست:
با توجه به حجم و وزن بسته شما این مبلغ متغیر است و دوستان در نظر داشته باشید محصولاتی مانند سبد های حصیری و آباژور حجم بیشتری نسبت به وزن شان دارند و به دلیل اینکه شکستنی محسوب می شوند باید با دقت بسته بندی شوند تا انشالله سفارش شما صحیح و سالم به دستتان برسد. به همین دلیل هزینه کارتن و بسته بندی به هزینه ای که اداره پست از ما دریافت می کند اضافه می شود.
دقت داشته باشید محصولاتی مانند لوستر همان طور که در توضیحات آن ذکر شده است به دلیل اینکه ممکن است کلاهک آنها آسیب ببیند به هیچ عنوان به صورت تکی قابل ارسال نیستند و باید با محصول حجم دار دیگری مانند سبد یا آباژور آنها را ثبت کنید.
در روال ثبت سفارش هرگونه سوالی داشتید می توانید با شماره ای که در سایت قرار گرفته است در تماس باشید.